Wersja archiwalna 2023-03-09 12:59:51
RKK.271.2.2019.D                                                                        
Radzanów, dn. 01.04.2019 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę oprogramowania
biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do
prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach
projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu
Gminy Radzanów”
Ogłoszonego w dniu 21.03.2019r. na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy Radzanów, oraz na stronie internetowej www.ugradzanow.bip.org.pl i
Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie: https:bzp.uzp.gov.pl (numer
ogłoszenia: 508238-N-2019, oraz zmiana ogłoszenia nr 540058067-N-2019 z dnia
26.03.2019).
Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018r.
poz.1986) zamieszczamy odpowiedź jaka została udzielona w związku przesłanymi
przez Wykonawcę zapytaniami dotyczącymi SIWZ w/w przetragu;
Pytanie 1
proszę o
wyjaśnienie poniższej kwestii, dotyczy części III: 
Zamawiający
wskazał, że wymaga dostarczenia zestawów zaopatrzonych w dodatkowe wyposażenie.
Proszę o informację czy dodatkowe wyposażenie ma być dołączone do każdego
robota? Ile sumarycznie Zamawiający wymaga akumulatorów (w SIWZ jest mowa o 20
kpl), ładowarek, mat i zestawów dodatkowych? 
Wyjaśnienie dotyczące dodatkowego wyposażenia
opisanego w części III SIWZ:
Ilości
sumaryczne dodatkowego wyposażenia do zestawów robotów dla klas I-III:
| L.p. | Nazwa
  wyposażenia | Liczba
  sztuk | Liczba
  sztuk ogółem | ||
| PSP Bukówno | PSP Czarnocin | PSP Rogolin | |||
| 1. | Mata edukacyjna 210x150 cm | 1 | 1 | 1 | 3 | 
| 2. | Zderzak do robota | 8 | 8 | 8 | 24 | 
| 3. | Zestaw scenariuszy zajęć | 1 | 1 | 1 | 3 | 
| 4. | Zestaw sześcionożny | 2 | 2 | 2 | 6 | 
| 5. | Akumulator AA 2000mAh (4pak) | 8 | 8 | 8 | 24 kpl | 
| 6. | Ładowarka 16 kanałowa | 1 | 1 | 1 | 3 | 
Ilości
sumaryczne dodatkowego wyposażenia do zestawów robotów dla klas IV-VIII:
| L.p. | Nazwa
  wyposażenia | Liczba
  sztuk | Liczba
  sztuk ogółem | ||
| PSP Bukówno | PSP Czarnocin | PSP Rogolin | |||
| 1. | Mata edukacyjna 210x150 cm | 1 | 1 | 1 | 3 | 
| 2. | Zestaw scenariuszy zajęć | 1 | 1 | 1 | 3 | 
| 3. | Akumulator AA 2000mAh (4pak) | 12 | 12 | 12 | 36 kpl | 
| 4. | Ładowarka 16 kanałowa | 2 | 2 | 2 | 6 | 
| 5. | Zestaw serwo do robotów | 2 | 2 | 2 | 6 | 
| 6. | Zestaw elementów mocujących | 2 | 2 | 2 | 6 | 
| 7. | Zestaw czujników dodatkowych | 2 | 2 | 2 | 6 | 
Zaktualizowany Załącznik nr 3 do SIWZ
CZĘŚĆ III - zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki
programowania w klasach I – III, zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach IV – VIII.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. 
Określenie przedmiotu  zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa
24 szt. zestawów robotów dla klas I-III
oraz 24 zestawów robotów dla klas IV-VIII. Wszystkie zestawy robotów
muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w
szkołach i placówkach oświatowych. 
Minimalne parametry zestawów robotów:
| Lp. | Nazwa
  artykułu | Wymagane
  minimalne parametry techniczne  | Liczba
  zestawów | 
| 1 | Robot dla klas I-III | Zestaw dla
  początkujących, przeznaczony do nauki programowania na etapie szkoły
  podstawowej. Współpracuje z graficznymi i tekstowymi językami programowania
  oraz aplikacjami na urządzenia mobilne. Przy użyciu dołączonych akcesoriów
  zestaw umożliwia budowę robota, realizującego funkcje: poruszania się po
  płaskich powierzchniach, śledzenia linii i wykrywania kontrastowych elementów
  na podłożu, wykrywania przeszkód i pomiaru odległości do nich, reakcji na
  światło i dotyk, sygnalizacji akustycznej i optycznej, prezentacji danych na
  wyświetlaczu robota, sterowania z pilota, komunikacji z innymi robotami,
  programowania w trybie bezprzewodowego połączenia z PC oraz ładowania
  programu do pamięci robota i jego pracę autonomiczną.  Programowanie
  graficzne: Graficzne środowisko zgodne ze Scratch na PC, Graficzna aplikacja
  na urządzenia mobilne .  Programowanie
  tekstowe: Tekstowe środowisko zgodne z Arduino na PC Sterownik:
  kompatybilny z Arduino Czujniki i
  moduły:  ü  Czujnik odległości o zakresie min. 400cm x 1 ü  Wyświetlacz LED o rozdzielczości min. 8x16
  px min.1 ü  Podwójny czujnik linii min. 1 ü  Czujnik światła min. 1 ü  Moduł komunikacji bezprzewodowej Bluetooth
  min. 1 ü  Odbiornik podczerwieni min. 1 ü  Nadajnik podczerwieni min. 1 ü  Przycisk programowalny min.1 ü  Silniki napędowe min. 2 ü  Głośnik min. 1 ü  Dioda LED RGB min. 2 Porty we/wy
  umożliwiające podłączanie zewnętrznych czujników i modułów: Uniwersalne RJ25
  x 4, USB x 1 Pozostałe
  wyposażenie: Kabel USB min.1, Pilot min. 1, Śrubokręt min. 1 Elementy
  konstrukcyjne: Metalowe, łączone śrubami przy użyciu narzędzi dołączonych
  do zestawu Zasilanie:
  Akumulatory AA i ładowarka zewnętrzna Liczba
  elementów w zestawie: Min. 60 Powyższe
  zestawy zaopatrzone w dodatkowe wyposażenie, m.in.: | 24 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
 | Mata edukacyjna min. 210x150cm   | 3 szt | 
| Zestaw scenariuszy zajęć z robotami (min. 20
  scenariuszy) | 3 szt  | ||
| Zderzak do robota | 24 szt | ||
| Zestaw sześcionożny | 6 szt | ||
| Akumulatory AA 2000mAh (4pak) | 24 kpl | ||
| Ładowarka AA 16 kanałowa | 3 szt | ||
| 2 | Robot dla klas IV-VIII | Zestaw dla
  średnio zaawansowanych, przeznaczony dla do nauki programowania na etapie
  szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. Współpracuje z graficznymi i
  tekstowymi językami programowania oraz aplikacjami na urządzenia mobilne.
  Przy użyciu dołączonych akcesoriów zestaw umożliwia budowę co najmniej 3
  rożnych konstrukcji robotów kołowych i gąsienicowych, realizujących
  funkcje: poruszania się po płaskich powierzchniach i pokonywania
  umiarkowanych wzniesień, śledzenia linii i wykrywania kontrastowych elementów
  na podłożu, wykrywania przeszkód i pomiaru odległości do nich, reakcji
  na światło i dźwięk, pomiaru temperatury otoczenia, sygnalizacji
  akustycznej i optycznej, precyzyjnego pokonywania założonej trasy z
  wykorzystaniem czujników położenia, reakcji na pochylanie, pomiaru
  przejechanego dystansu, programowania w trybie bezprzewodowego połączenia z
  PC oraz ładowania programu do pamięci robota i jego pracę autonomiczną. Programowanie
  graficzne: Graficzne środowisko zgodne ze Scratch na PC, Graficzna aplikacja
  na urządzenia mobilne Programowanie
  tekstowe: Tekstowe środowisko zgodne z Arduino na PC Sterownik:
  Kompatybilny z Arduino Czujniki: ü  Czujnik odległości o zakresie min. 400cm x 1 ü  Podwójny czujnik linii min. 1 ü  Czujnik światła min. 2 ü  Moduł komunikacji bezprzewodowej Bluetooth
  min. 1 ü  Czujnik żyroskopowy min.1 ü  Czujnik temperatury min.1 ü  Silniki napędowe z czujnikiem obrotu
  (enkoderem) min. 2 ü  Głośnik min. 1 ü  Dioda LED RGB min. 12 Porty we/wy
  umożliwiające podłączanie zewnętrznych czujników i modułów: Uniwersalne RJ25
  min. 6, do silników dodatkowych min. 4, USB x 1 Pozostałe
  wyposażenie: Kabel USB x 1, Śrubokręt x 1, Klucz płaski x 1 Elementy
  konstrukcyjne: Metalowe, łączone śrubami przy użyciu narzędzi dołączonych
  do zestawu Zasilanie:
  Akumulatory AA Komunikacja:
  Bluetooth, USB Liczba
  elementów w zestawie: min. 100 Dedykowany adapter bluetooth do wszystkich robotów  Powyższe
  zestawy zaopatrzone w dodatkowe wyposażenie, m.in.:  | 
 24 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
| 
 | 
 | Akumulatory AA 2000mAh  (4pak)  | 36 kpl | 
| Ładowarka AA 16 kanałowa | 6 szt  | ||
| Zestaw serwo do robotów | 6 szt | ||
| Zestaw elementów mocujących | 6 szt  | ||
| Zestaw czujników dodatkowych  | 6 szt | ||
| Mata edukacyjna min. 210x150cm  | 3 szt | ||
| Zestaw scenariuszy zajęć z robotami (min. 20
  scenariuszy) | 3 szt | 
2. Lokalizacja Projektu
Realizacja  projektu będzie umiejscowiona w trzech
szkołach dla których Gmina Radzanów jest organem prowadzącym tj.
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Bukównie, Bukówno 1, 26-807 Radzanów
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Czarnocinie, Czarnocin 58, 26-807 Radzanów
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Rogolinie, Rogolin 4A, 26-807 Radzanów
3.
Wykaz zadań do wykonania
1) Dostawa fabrycznie
nowych zestawów robotów dla klas I-III 
o  parametrach technicznych
opisanych w pkt 1. według następującego podziału:
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Bukównie – 8 szt. 
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Czarnocinie – 8 szt. 
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Rogolinie – 8 szt. 
2) Dostawa fabrycznie
nowych zestawów robotów dla klas IV-VIII 
o  parametrach technicznych
opisanych w pkt 2. według następującego podziału:
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Bukównie – 8 szt. 
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Czarnocinie – 8 szt. 
Publiczna Szkoła
Podstawowa w Rogolinie – 8 szt. 
3) Dostawa dodatkowego
wyposażenia do zestawów robotów dla klas I-III do poszczególnych szkoły:
| L.p. | Nazwa wyposażenia | Liczba sztuk | Liczba sztuk ogółem | ||
| PSP Bukówno | PSP Czarnocin | PSP Rogolin | |||
| 1. | Mata
  edukacyjna min. 210x150 cm | 1 | 1 | 1 | 3 | 
| 2. | Zderzak
  do robota | 8 | 8 | 8 | 24 | 
| 3. | Zestaw
  scenariuszy zajęć | 1 | 1 | 1 | 3 | 
| 4. | Zestaw
  sześcionożny | 2 | 2 | 2 | 6 | 
| 5. | Akumulator
  AA 2000mAh (4pak) | 8 | 8 | 8 | 24 kpl | 
| 6. | Ładowarka
  16 kanałowa | 1 | 1 | 1 | 3 | 
4) Dostawa dodatkowego
wyposażenia do zestawów robotów dla klas IV-VIII do poszczególnych szkoły:
| L.p. | Nazwa wyposażenia | Liczba sztuk | Liczba sztuk ogółem | ||
| PSP Bukówno | PSP Czarnocin | PSP Rogolin | |||
| 1. | Mata
  edukacyjna min. 210x150 cm | 1 | 1 | 1 | 3 | 
| 2. | Zestaw
  scenariuszy zajęć | 1 | 1 | 1 | 3 | 
| 3. | Akumulator
  AA 2000mAh (4pak) | 12 | 12 | 12 | 36 kpl | 
| 4. | Ładowarka
  16 kanałowa | 2 | 2 | 2 | 6 | 
| 5. | Zestaw
  serwo do robotów | 2 | 2 | 2 | 6 | 
| 6. | Zestaw
  elementów mocujących | 2 | 2 | 2 | 6 | 
| 7. | Zestaw
  czujników dodatkowych | 2 | 2 | 2 | 6 | 
Wykonawcy
Radzanów 26.03.2019 r.
RKK.271.2.2019.D
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na: „zakup i dostawa, oprogramowania
biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do
prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z
terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji
kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”.  
Niniejszym informuję, że Zamawiający działając na podstawie
art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1986),
dalej „ustawą Pzp” dokonuje następującej modyfikacji treści SIWZ: 
zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert:
nowy termin składania ofert to: 04 kwietnia 2019 r. do godz. 9.00 
nowy termin otwarcia ofert to 04 kwietnia 2019 r. godz. 9.15 
Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.
                                                        
Wójt Gminy Radzanów
                                                        
Sławomir Kruśliński
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 21/03/2019
Adres strony internetowej (url): www.ugradzanow.bip.org.pl
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert 2019-04-02 godzina 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert 2019-04-04 godzina 09:00
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
„Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu” Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży” Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)”Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.ugradzanow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.ugradzanow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Urząd Gminy w Radzanowie, 26-807 Radzanów 92a, pok. nr 17 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa, oprogramowania biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”.
Numer referencyjny: RKK.271.2.2019 D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, oprogramowania biurowego, materiałów szkolnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych z terenu gminy Radzanów, w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych kluczem do sukcesu uczniów z terenu Gminy Radzanów”. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych i kół zainteresowań, szaf mobilnych do przechowywania laptopów, oprogramowania biurowego – pakiet biurowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1A, nr 1B, nr 1C do SIWZ. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów szkolnych (m. in. długopisy, ołówki, pendrive, papier, markery, gąbki do tablic, plastelina, mazaki itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach I – III, zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania w klasach IV – VIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje dodatkowe dla zamówienia: 1. W terminie określonym w umowie Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: a) Publicznej Szkoły Podstawowej w Bukównie, Bukówno 1, 26-807 Radzanów b) Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnocinie, Czarnocin 58, 26-807 Radzanów c) Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie, Rogolin 4 A, 26-807 Radzanów
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV | 
| 30190000-7 | 
| 48000000-8 | 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 25
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia | 
| 25 | 
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| Termin dostawy | 40,00 | 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne. | 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| Termin dostawy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Artykuły szkolne. | 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| Termin dostawy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup i dostawa zestawów robotów przeznaczony do nauki programowania | 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 25
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie | 
| Cena | 60,00 | 
| Termin dostawy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dudkiewicz Bożena
- Data udostępnienia w BIP: 2019-03-21 13:24:45
- Informacja zaktualizowana przez: Dudkiewicz Bożena
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-03-09 12:59:51
- Liczba odsłon: 2734
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu:
